Ik zoek een serviesdeel, maar jullie hebben het momenteel niet op voorraad. Hoe kan ik laten weten dat ik interesse heb en wanneer kan een artikel geleverd worden? (Zoekopdracht)

Dagelijks ontvangen wij nieuwe serviesdelen via ons netwerk en actieve searching.

Indien wij een gewenst artikel niet op voorraad hebben, vul dan een vrijblijvende zoekopdracht in via de button “lees meer” onder het gewenste product. Indien wij het door u gewenst artikel weer op voorraad hebben, dan ontvangen alle geïnteresseerde klanten tegelijkertijd een vrijblijvend, niet bindend bericht.

Staat het serviesdeel dat je wenst helemaal niet op onze website? Dan bent u op zoek naar een zeer zeldzaam serviesdeel. Wij vernemen graag van uw om welk serviesdeel het gaat via info@serviesboerderij.nl.

Een levertermijn kunnen wij helaas nooit afgeven, omdat wij veelal werken met producten die jaren geleden al uit productie zijn gegaan.

De Serviesboerderij is specialist in tweedehands Rosenthal en Thomas serviesdelen. Hoe wordt de kwaliteit gewaarborgd? (Kwaliteitscontrole-en beleid)

De Serviesboerderij is specialist in gebruikte Rosenthal en Thomas serviezen. Een groot gedeelte van de serviesdelen die wij leveren zijn al jaren uit productie. Alle serviesdelen worden bij binnenkomst grondig gecontroleerd op chips en craquelé. In uitzonderlijke gevallen hebben serviesdelen enkele gebruikssporen. Dit komt met name voor bij producten die dagelijks worden gebruikt.

Ik wil een artikel of mijn bestelling retour sturen, hoe werkt dat? (Retourbeleid)

Wij streven er altijd naar tevreden klanten. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent met je aankoop en het liever retour wilt sturen. Dat is geen probleem, je kunt je aankoop binnen 30 dagen aan ons retourneren. Uiteraard even goed verpakt als dat wij dat voor je hebben gedaan.

Wij vinden het van belang om samen te zorgen voor zo min mogelijk retour zendingen. Er moet immers extra bestelbusje voor rijden. Twijfel je bij het plaatsen van de bestelling over de maat, kleur, vorm of iets anders? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag met deskundig advies.

Retour sturen van de zending is voor eigen rekening. Je kunt het pakket afgeven bij een servicepunt van DHL of PostNL. Bewaar de track en trace code goed.

Indien wij een onjuist product hebben geleverd, neem dat contact met ons op ons via e-mail info@serviesboerderij.nl of telefonisch +31 (0)6 40 49 83 34 (Na 17:30).

Wij overleggen dan met je hoe we het oplossen. Wanneer je het product terug wilt sturen, regelen wij een retourzegel voor je. Uiteraard zorgen wij ervoor dat je alsnog het juiste product ontvangt.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling of afhandeling hiervan. Hoe kan bij jullie terecht? (Klachtenregeling)

Wij doen ons best om producten van goede kwaliteit en veel gebruiksplezier te leveren. Toch kan het zijn dat je een klacht hebt over een bepaald product. Wij vragen je in dat geval contact op te nemen met ons via e-mail info@serviesboerderij.nl of telefonisch +31 (0)6 40 49 83 34 (Na 17:30)

Het is fijn als je foto’s van de klacht kunt toevoegen indien van toepassing. Zo kunnen wij de klacht beter beoordelen. Wij kijken dan naar een voor ieder passende oplossing.